محصولات پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی

محصولات پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی

معرفی محصولات تولید شده در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی
محصولات پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی

محصولات پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی

معرفی محصولات تولید شده در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی

نکاتی در مورد فاصله گیری اجتماعی برای محافظت در برابر ویروس کرونا در هنگام خرید

با اعمال قرنطینه در بسیاری از کشورها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیتهای روزمره مانند خرید از فروشگاه نسبت به شیوه های جاری تغییر زیادی یافته است. تاکنون تنها وسیله دفاعی اسان در برابر این ویروس موهش، رعایت نظافت شخصی و فاصله گیری اجتماعی بوده است. در اینجا نکاتی برای رعایت اصل فاصله گیری اجتماعی در هنگام خرید از سایت نشریه گاردین ارائه می شود.

1. در هنگام خرید فاصله 2 متر با سایر مشتریان و فروشندگان را حفظ کنید.

از افراد دیگر در مسیر حرکت خود فاصله بگیرید. صبوری پیشه کنید و با رعایت نوبت به یخچالها و فریزرها نزدیک شوید. برخی فروشگاهها با محدود کردن تعداد مشتریان در فروشگاهها در هر لحه معین به این امر کمک می کنند. فاصله 2 متر را از همه افراد حفظ کنید. شاید تماس پیدا کردن با سطوح مختلف ناگزیر باشد در این صورت از لمس صورت خود پرهیز کنید.

2. به تنهایی خرید کنید.

تا جایی که ممکن است به تنهایی خرید کنید. این امر تعداد افراد در فروشگاهها را کاهش می دهد. همچنین تعداد افراد خانواده که در معرض خطر قرار گرفته اند را نیز کاهش می دهد. بخاطر داشته باشید: ممک است ا بروز نانه های ابتلا در فرد 5 روز طول بکشد و او در این مدت می تواند ویروس را به دیگران انتقال دهد. بنابراین تا حد ممکن باید مجاورت با افراد دیگر را کاهش داد.

3. هرجا امکان داشت از پیک و سرویس تحویل استفاده کنید.

هرچه تعداد افراد در خیابانها و مغازه ها کمتر باشد، احتمال ابتلای تعداد افراد کمتری در جامعه وجود دارد. استفاده از سرویس تحویل موتوری می تواند نیاز به بیرون رفتن از خانه را کاهش دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد